חופש מרגיע לנשמה : מהו ריטריט יוגה ומה תוכלו להרוויח מהשתתפות בו ?

שתף:

תוכן עניינים

שיעור יוגה הוא תמיד שעה מהנה ועוד יותר מכך מעצימה. שיטת התרגול שמבוססת על פילוסופיה עמוקה, ושפותחה בהודו כבר לפני אלפי שנים, מחזקת את הגוף ולא פחות מכך את הנפש. אם שיעור אחד מספק תועלת רבה, דמיינו ריטריט שלם שבמרכזו תרגול יוגה, ובעצם למה לדמיין אם אפשר לחוות?

תרגול מותאם לכל רמה

הבסיס של ריטריט יוגה הוא באופן טבעי תנוחות ונשימות שמרכיבות תרגול מועיל. ריטריטים איכותיים בנויים כך שכל אחד ואחת יפיקו תועלת מהעבודה על הגוף ועל הנפש – גם מי שכבר התנסו בשיטה וגם מי שזו עבורם הפעם הראשונה.

בהקשר זה כדאי להזכיר שיוגה מחזקת שרירים שונים ובפרט שרירי ליבה, משפרת את היציבה, משדרגת את הגמישות וגם הקואורדינציה נתרמת מהתרגול. עוד תועלת היא רכישת הרגלי נשימה נכונים יותר, ובזכותם הכנסת כמות גדולה יותר של חמצן לגוף (כשמתרגלים לנשום נכון, מערכות רבות בגוף מתפקדות טוב יותר בלי שבכלל נדע שזה בזכות הנשימה).

במקביל לרווח הפיזי, כל מי שמתרגל או מתרגלת יוגה מדווחים על תחושת איזון ועל שלווה אמיתית שעוטפת אותם במהלך האימון, וגם לאחריו. 

להתחבר לשיטה המועילה – ולעצמכם

כל היתרונות הנ"ל של יוגה באים לידי ביטוי גם במסגרת הריטריט. בנוסף, זו הזדמנות מצוינת למי שעדיין לא נחשפו לשיטה להרגיש את כל התועלות שלה, ומן הסתם לשלב את היוגה גם בהמשך. גם אצל מי שמתרגלים יוגה באופן קבוע המוטיבציה עולה בזכות האירוע המושקע.

מעבר לחיבור ליוגה, ריטריט הוא גם חיבור לעצמכם. כשאתם מחוץ לחיים הרגילים שלכם, בלי מטלות, בלי לחץ, בלי אינספור גירויים בכל רגע – אתם יכולים לגלות שוב את האני האמיתי שלכם. להתחבר לרגשות עמוקים, לרצונות שלפעמים נדחקים לשוליים, לתובנות חדשות ומעניינות, ובאופן כללי למי שאתם. החיבור בין הריטריט לבין היוגה מעצים את החיבור של כל אדם לעצמו, ולכן לא מפתיע לשמוע על החלטות חדשות ושינויים בחיים בעקבות האירוע.

חוויה מגוונת ומפנקת

חשוב להדגיש שבריטריט יוגה יש עוד פעילויות. למשל, מדיטציה מושקעת או מיינפולנס. אופציה אחרת יכולה להיות אמבטיית קרח שגם היא מחוללת פלאים בגוף וגם בנפש. דוגמה נוספת היא סאונד הילינג, ובאופן כללי האפשרויות רבות ומגוונות.

הגיוון כולל גם פינוקים שונים כמו למשל ארוחות שף משובחות או הופעה סוחפת. האירוע כולו מתרחש במקום שגם הוא מושקע ומפנק, באווירה שמבטיחה מקסימום התמסרות לחוויה.

אינטראקציות בין אישיות מעניינות

עוד מרכיב בריטריט יוגה מאורגן היטב הוא מפגשים עם אנשים חדשים. אנשים שנמצאים במקום דומה לזה שלכם, ולכן נוצרות אינטראקציות מעניינות. למעשה, אחרי כל ריטריט נוצרות חברויות של ממש, שנמשכות גם אחרי שהאירוע עצמו מסתיים, גם סביב היוגה וגם בלי קשר לשיטה הפופולרית.

חברת Minded מארגנת עשרות ריטריטים שמשלבים יוגה מדי שנה, ובהתאם הרווח שלכם מהשתתפות בריטריט יוגה שלה יהיה גבוה במיוחד.

רוצים להיות מעודכנים בדילים חמים ?

הירשמו עכשיו ותיהיו מעודכנים בדילים הכי חמים ברשת.

    פוסטים בנושא טיולים ניתן למצוא כאן

    דילים לחופשה מושלמת ביוון

    מאמר דעה זה נועד להדגיש את הדילים יוצאי הדופן שיכולים לספק חופשה מושלמת ביוון. הוא מביא לידי ביטוי את המחירים הנוחים, המיקומים המהפנטים, ההיסטוריה העשירה

    קרא עוד »

    דילים לחופשה משפחתית ביוון

    מאמר דעה משכנע זה דן ביתרונות ובערך של עסקאות חופשה משפחתית ביוון. הוא בוחן את האטרקציות השונות, החוויות התרבותיות ופעילויות הפנאי הזמינות, בשילוב עם מחירים

    קרא עוד »

    לינקים מהירים