טרנד חופש בחו " ל עולה : חופשות ריטריט יוגה ו – WELLNESS

שתף:

תוכן עניינים

בשנים האחרונות חלה מגמת עליה בטרנד יציאה לחופשות בחול. כולנו זקוקים לפעמים לקצת מנוחה מהעבודה ומהשגרה השוחקת. מחקרים הראו כי יציאה לחופשה יכולה להיות בעלת יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים רבים. לאנשים שיוצאים לחופשות יש מתח נמוך יותר, פחות סיכון למחלות לב, השקפה טובה יותר על החיים, ויותר מוטיבציה להשיג מטרות. יש אינספור דרכים לצאת לחופשה, כל אדם בדרכו שלו להנות מחופש, יש אנשים שמעדיפים חופשות אקסטרים, יש המעדיפים חופשות בסגנון בטן גב, חופשות טרקים וכו׳. חופשות שהפכו לטרנד בשנים האחרונות הן חופשות Wellness.  

חופשות Wellness

חופשות Wellness תופסות יותר ויותר נתח בשוק התיירות הבינלאומית והארצית. מעבר למנוחה, הנופים, הכיף והפינוקים שכולנו אוהבים ומגיעים עם כל יציאה לחופשה, חופשות Wellness משלבות בתוכן גם טיפולים שונים, סדנאות העשרה, שיעורים מכל מיני סוגים, טיולים ומגוון פעילויות אחרות לאיזון וטיפוח הגוף והנפש ושדרוג איכות החיים. אחת החופשות המפורסמות ביותר בתחום ה Wellness היא חופשת ״ריטריט יוגה״.

ריטריט יוגה.

ריטריט יוגה ומיינדפולנס היא חוויה מרגיעה ומתקדמת שתפסה תאוצה בשנים האחרונות. חווית ריטריט יוגה משלבת פרקטיקות של יוגה עם תרגילי מיינדפולנס ומודעות, במטרה ליצור הרמוניה בין הגוף לנפש. שימוש ביוגה, מערכת התרגול העתיקה שמקורה בהודו, מאפשרת למתרגלים בריטריט לפתח גמישות, כוח, ואיזון, תוך שיפור הנשימה והרכות התנועה. מיינדפולנס, מצד שני, הוא תרגול המתמקד בהוויה הנוכחית, בעצימת תשומת לב ובקבלה ללא שיפוט, מה שמאפשר חווית רוגע נפשי ובהירות מחשבתית. כששני אלו משולבים  יחד במהלך ריטריט, התוצאה היא חוויה מרפאה המאפשרת למשתתפים להתנתק מהמולת היום-יום. ריטריט יוגה מאפשר למשתתפים בו להתחבר אל עצמם ברמה עמוקה יותר, ולחוות שחרור פיזי ונפשי. חברות רבות בתחום מתמחות בהבאת החוויה הזו למשתתפים בלוקיישנים קסומים ומרגיעים ברחבי הארץ והעולם, המשלימים ומעצימים את התהליך הטיפולי והמחזק. 

 

יתרונות ריטריט יוגה

ריטריט יוגה כחופשת Wellness מציע שפע של יתרונות המשפיעים לא רק על הגוף אלא גם על הנפש. ברמה הפיזית, התרגול המתמיד של יוגה מחזק את השרירים, משפר את הגמישות, מקדם איזון ומעודד תזרים טוב יותר של חמצן בגוף. הוא גם ידוע ביכולתו לשפר את מערכת החיסון ולעזור בהפחתת מתחים וחרדות. מבחינה נפשית ורגשית ריטריט יוגה מעניק כלים להתמודדות עם לחצים יומיומיים, תוך קידום רוגע פנימי, שיפור הריכוז והעצמת התודעה לרגשות ומחשבות. השהייה בריטריט מאפשרת למשתתפים ניתוק מהחיים המודרניים מה שמסייע ליצירת איזון בריא יותר בין גוף לנפש, ומעניקים תחושה של התחדשות וחופש פנימי. 

לסיכום

בין אם אתם מחפשים הפסקה משגרת היומיום, מחפשים להעמיק את התרגול, או פשוט משתוקקים לרגע של שלווה חופשת ריטריט יוגה ו- Wellness היא הפתרון המושלם עבורכם. ריטריט יוגה תהפוך אתכם לאדם בריא ומאוזן יותר.

 

 

 

רוצים להיות מעודכנים בדילים חמים ?

הירשמו עכשיו ותיהיו מעודכנים בדילים הכי חמים ברשת.

    פוסטים בנושא טיולים ניתן למצוא כאן

    לינקים מהירים