חופשה: 8 יעדים מופלאים ברחבי העולם לאוהבי טבע

שתף:

תוכן עניינים

        חופשה היא לא רק ביקור בנקודות ציון היסטוריות, התענגות על מאכלים או נופים עירוניים. עבור רבים, ההזדמנות לפגוש את הטבע הפראי היא הדבר החשוב ביותר. מפגש עם חיות בר מגוונות בסביבות הגידול הטבעיות שלהן, עשוי להיות חוויה מרגשת של פעם בחיים.

זה הזמן לבדוק כמה צברתם באמצעות כרטיס אשראי נקודות טיסה ולבחור את היעד המושלם.

איי גלפגוס, אקוודור

שום רשימת יעדי טבע לא תהיה שלמה ללא אזכור של איי גלפגוס. הארכיפלג המבודד שנמצא באוקיינוס ​​השקט, שופע מינים ייחודיים שהיוו השראה לתיאוריית האבולוציה של דרווין. צפו בצבי הגלפגוס הענקיים, בציפורי הפריגטה ועוד. בכל אי יש חיות אחרות, וכל אחד מהם מציע הרפתקה חסרת תקדים.

יער הגשם של האמזונס, דרום אמריקה

יער הגשם מכסה חלק גדול מצפון מערב ברזיל ומשתרע לקולומביה, פרו ומדינות נוספות בדרום אמריקה. זהו ביתם של כ-400 מיליארד עצים ולמעלה מ-400,000 מינים של צמחים, חרקים ובעלי חיים. תוכלו לפגוש מקאו תוססים, יגוארים חמקניים וקופי קפוצ'ין שובבים בין מינים רבים אחרים.

הפארק הלאומי סרנגטי, טנזניה

הסרנגטי מפורסם בנדידה השנתית שלו, כאשר כשישה מיליון חיות בר דוהרות במישורים הפתוחים. המחזה הזה עוצר נשימה, וכולל עדרי גנו, זברות וצבאים אשר חוצים נהרות שורצי תנינים, בעוד אריות וטורפים אחרים אורבים.

שונית המחסום הגדולה, אוסטרליה

לחובבי טבע תת-ימי אסור לפספס את שונית המחסום הגדולה. מערכת אקולוגית מסיבית זו משתרעת על פני 2,300 קילומטרים ותומכת במגוון עצום של חיים ימיים. כאן, צוללנים ושנורקלינג יכולים לשחות לצד דגים שונים, צבי ים, ושלל אלמוגים בצבעים זוהרים.

הפארק הלאומי ילוסטון, ארצות הברית

הפארק הלאומי הראשון בעולם, ילוסטון, הוא מקלט לחיות בר בצפון אמריקה. כאן תוכלו לראות את הביזון האמריקאי, דובי גריזלי ואיילים מלכותיים. בקרו בחורף כדי להציץ בזאבים החמקמקים או באביב כדי לראות גורי חיות יוצאים החוצה בפעם הראשונה.

הסנדרבאנס, הודו/בנגלדש

יער המנגרובים הגדול בעולם, סנדרבאנס, הוא מערכת אקולוגית ייחודית המשמשת כמעוז האחרון של הנמר הבנגלי. בשייט דרך נתיבי המים הערפיליים, המבקרים יכולים גם לצפות בתניני מים מלוחים, פיתונים הודיים וכמה מינים של ציפורים וצבאים.

הפנטנאל, ברזיל

בעוד שהאמזונס זוכה לרוב תשומת הלב, הפנטנאל, אזור הביצות הטרופי הגדול בעולם, מאפשר לפגוש מגוון רחב של חיות. יש שם קפיבארות, קיימנים, ויגוארים, אשר מרגישים חופשים להסתובב בנופים הפתוחים.

בורנאו, מלזיה/אינדונזיה

יערות הגשם של בורנאו הם מהעתיקים בעולם ושופעים בשלל מיני חיות. זהו המקום היחיד בעולם בו ניתן למצוא אורנגאוטנים בטבע. המבקרים עשויים גם להיתקל בקופי חוטם, פילים פיגמיים ונמרי עננים בורנאיים.

כל אחד מהיעדים הללו מציע חוויה ייחודית להרפתקנים ואוהבי טבע. צברתם מספיק נקודות טיסה כדי לממן את החופשה הבאה? אתם רק צריכים להחליט אילו מהיעדים שהצענו (או אחרים) מעוררים אצלכם הכי הרבה סקרנות.

רוצים להיות מעודכנים בדילים חמים ?

הירשמו עכשיו ותיהיו מעודכנים בדילים הכי חמים ברשת.

    פוסטים בנושא טיולים ניתן למצוא כאן

    לינקים מהירים