עמי סגל ממליץ על 3 יעדי טיסה לחובבי צלילה

שתף:

תוכן עניינים

עבור חובבי צלילה שמעוניינים לחקור כמה מהמחוזות התת-ימיים המעניינים ביותר בעולם‚ מציאת היעד הנכון יכולה להיות תהליך מאתגר ומפתיע. עמי סגל‚ צולל מנוסה ובעל חנות ציוד צלילה ידועה‚ חולק את שלושת יעדי הטיסה המובילים שלו המבטיחים הרפתקאות ימיות מרגשות. מקומות אלו ידועים במים הצלולים ובשפע החיים הימיים שלהם ובזכות הנופים התת ימיים הייחודיים שלהם שמציעים צלילות בלתי נשכחות. ההמלצות של עמי מבוססות על חוויותיו האישיות והמשוב מקהילת עמיתיו לצוללים‚ כך שכל יעד מציע משהו מיוחד לאלו שאוהבים צלילה.

השוניות הקסומות של בליז

עמי סגל מציין בחשבון הטוויטר שלו שהראות כאן יכולה לעלות על ארבעים מטרים‚ מה שהופך אותו למקום מרהיב לצילום מתחת למים. המערכת האקולוגית של השונית תומכת במגוון תוסס של חיים ימיים‚ מקרני נשרים מלכותיות ועד דולפינים שובבים ומספקת לצוללנים מפגשים מגוונים ומעוררי כבוד. עמי מרבה להעלות זיכרונות מהצלילות שלו בבליז ומדגיש את החום של קהילת הצלילה המקומית ואת המחויבות שלהם לשמירה על הסביבה הימית. הוא מציע שצוללנים מכל רמות המיומנות יכולים למצוא אתרים מתאימים בתוך השונית שהם גם בטוחים וגם מרנינים.

המגוון הביולוגי העשיר של ראג'ה אמפט‚ אינדונזיה

ראג'ה אמפט‚ הממוקמת בקצה הצפון מערבי של חצי האי Bird's Head באינדונזיה‚ הוא חלק ממשולש האלמוגים‚ הידוע במגוון הביולוגי הימי שלו. עמי סגל ממליץ על יעד זה בשל נופיו המרהיבים מעל ומתחת למים. האזור מתהדר ביותר מ-1‚500 מינים שונים של דגים ולמעלה מ-500 סוגי אלמוגים‚ מה שהופך אותו לגן עדן לחובבי המגוון הביולוגי. אתרי הצלילה כאן נעים בין גני אלמוגים רדודים מאור שמש ועד למערות תת-ימיות עמוקות ומסתוריות. עמי מדגיש שראג'ה אמפט עוסק בגיוון ובבריאותן של שוניות האלמוגים‚ שהן מהבתוליות ביותר על פני כדור הארץ. הוא מייעץ שהזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא בין אוקטובר לאפריל‚ כשהים הוא רגוע ביותר‚ מה שהופך את הגישה לאתרים המרוחקים יותר לקלה ובטוחה יותר.

הספינות הטרופות של פלאו

פלאו ידועה בזכות צלילת תאונות ברמה עולמית‚ שמציעה טוויסט היסטורי לחקר מתחת למים. האיים הם בית קברות של מספר ספינות‚ מטוסים ושאר שרידים ממלחמת העולם השנייה‚ המפוזרים על פני קרקעית האוקיינוס. עמי סגל מעריך את השילוב הייחודי של יופי טבעי ומשמעות היסטורית המצוי במימי פלאו. כל שבר מספר סיפור‚ מה שהופך צלילות מדהימות מבחינה ויזואלית וחינוכיים. לצד ההריסות‚ מימיו של פלאו שופעים חיים ומציעים מפגשים עם פלגים גדולים כמו כרישים ומנטה ריי. עמי מדגיש שצלילה בפאלאו יכולה להיות חוויה סוריאליסטית‚ שכן המים הצלולים וחיי הים השופעים משתלבים עם שרידי רפאים של מכונות מלחמה שקועות כדי ליצור נוף תת-ימי מפחיד אך יפה.

לסיכום

היעדים המומלצים של עמי סגל לחובבי הצלילה משקפים שילוב של מגוון אקולוגי‚ מאפיינים תת ימיים ייחודיים והקשר היסטורי עשיר. בין אם תחקרו את שוניות האלמוגים העצומות של בליז‚ את מי המגוון הביולוגי של ראג'ה אמפט‚ או את ההריסות ההיסטוריות בפאלאו‚ בטוח תמצאו הרפתקאות מרגשות שמתאימות לתחומי העניין ולרמות המיומנות שלכם. יעדים אלה מציעים צלילה יוצאת דופן והזדמנויות לטבילה תרבותית וחינוך אקולוגי. עמי סגל מאמין שכל מיקום מספק יותר מסתם צלילה; הוא מציע חוויה שמעשירה את הנשמה ומעמיקה את ההערכה של האדם לעולם הטבע.

רוצים להיות מעודכנים בדילים חמים ?

הירשמו עכשיו ותיהיו מעודכנים בדילים הכי חמים ברשת.

    פוסטים בנושא טיולים ניתן למצוא כאן

    לינקים מהירים