יעדי טיסה מומלצים במזרח

שתף:

תוכן עניינים

   "המזרח" הוא אזור עצום ומעניין עם מגוון של מדינות, תרבויות, נופים מדהימים ומרכזים עירוניים תוססים. לאן כדאי לטוס במזרח? אספנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על טיול במזרח אם אתם רוצים  טיסות זולות לאיזה ולפסיפיק קראו כתבה זו

 

ההיסטוריה העתיקה: בקרו באתרי מורשת עולמית של אונסק"ו כמו החומה הסינית, אנגקור וואט בקמבודיה, מקדשי באגאן במיאנמר. טיילו בערים עתיקות ומסקרנות כמו קיוטו ביפו, שיאן בסין, האמפי בהודו. התנסו בטקסים מסורתיים כמו טקסי התה ביפן, פסטיבתי תרבות בתאילנד ומופעי ריקוד באלינזי באינדונזיה. בקרו בשווקים מקומיים, בדוכני אוכל רחוב ובחנויות מלאכת יד בשביל שתוכלו לחוות מקרוב את התרבויות השונות במזרח.

 

טיולים בטבע: לאן כדאי לטוס במזרח? יש הרבה מקומות לטייל, ביניהם יערות עבותים, נופים געשיים, חופים מדהימים, כפרים הררים ועוד. תוכלו לעשות פעילויות מים כמו שנורקלינג, צלילה וגלישה ביעדים שונים, לבקר בשוניות מדהימות ולטייל בלי סוף.

 

ערים מסקרנות: מטרופולינים שוקקים כמו טוקיו, סיאול, הונג קונג, שנגחאי וסינגפור הידועים בגורדי השחקים שלהם, בחיי הרחוב ובטכנולוגיה המתקדמת. בקרו בנקודות ציון כמו מגדלי התאומים פטרונאס בקואלה לומפור, Marina Bay Sands בסינגפור וטאיפיי 101 בטייוואן. תיהנו מחיי הלילה, שופינג והסצנות הקולינריות המגוונות.

 

כאמור, יש הרבה מאוד מה לעשות במזרח והרבה חוויות שתוכלו לחוות. אז לאן כדאי לטוס במזרח? הנה כמה המלצות לערים שתוכלו לטוס אליהם במזרח:

 

  • טוקיו, יפן: תוכלו לחוות את השילוב של תרבות מסורתית וחדשנות מודרנית שיש בטוקיו. בקרו במגדל טוקיו, מקדש סנסו-ג'י, מקדש מייג'י, שכונת שיבויה ושינג'וקו.

  • קיוטו, יפן: הבירה העתיקה של יפן ידועה במקדשים מדהימים, בבתי התה המסורתיים ובגנים ציוריים. בקרו ב-Kinkaku-ji (ביתן הזהב) ובמקדש פושימי אינארי.

  • סיאול, דרום קוריאה: הכירו את העיר המדהימה סיאול, בקרו בארמונות עתיקים ובגורדי שחקים עתידתניים. טיילו באתרים היסטוריים כמו ארמון Gyeongbokgung וארמון Changdeokgung ובקרו בשווקים מקומיים.

  • בנגקוק, תאילנד: טיילו ברחובות ההומים, בקרו במקדשים ובשווקים המקומיים ובאתרים אייקוניים כמו הארמון הגדול ו-וואט ארון.

  • סינגפור: בקרו בעיר העתידנית של סינגפור עם קו הרקיע המדהים שלה, הגנים השופעים והמורשת התרבותית המסקרנת שלה. הכירו אטרקציות כמו Gardens by the Bay, Marina Bay Sands והאי סנטוסה ואל תפספסו את האוכל המקומי.

  • הונג קונג: נסו את השילוב של מזרח ומערב. טיילו בשווקים המקומיים, סעו במעבורת סטאר ההיסטורית על פני נמל ויקטוריה ובקרו במקומות כמו פסגת ויקטוריה והבודהה הגדול.

  • באלי, אינדונזיה: קחו את עצמכם לגן העדן הטרופי של באלי. יש שם נופים מדהימים, חופים מושלמים ומורשת תרבותית מעניינת. בקרו במקדשים, בטרסות האורז ותתפנקו בריזורטים מושלמים. קחו בחשבון שישראלים יכולים להגיע לבאלי רק עם דרכון זר.

  • דובאי, איחוד האמירויות: אחת הערים המיוחדות בעולם עם גורדי השחקים שלה, מרכזי הקניות היוקרתיים והאטרקציות ששוברות שיאים בכל פעם מחדש. הבורג' חליפה, קניון דובאי, פאלן ג'ומיירה, ספארי מדברי, פארקי מים הם רק חלק ממה שתוכלו לעשות שם.

  • שיאן, סין: העיר העתיקה של סין. תוכלו לבקר בחומות העיר העתיקות, בפגודת אווז הבר הגדול ולאכול את האוכל המקומי הסיני שהוא משהו מיוחד.

 

יעדים אלו ועוד רבים מציעים נקודת נחיתה רכה במזרח, מהם תוכלו להמשיך לטיול ביעדים נוספים. אז לאן כדאי לטוס במזרח זאת רק שאלה של הצרכים שלכם, כי מגוון ענק – בטוח יש. אם אתם רוצים טיסות זולות לאסיה והפסיפיק רק תצטרכו להחליט לאן כדאי לטוס במזרח, ולכו על זה!

רוצים להיות מעודכנים בדילים חמים ?

הירשמו עכשיו ותיהיו מעודכנים בדילים הכי חמים ברשת.

    פוסטים בנושא טיולים ניתן למצוא כאן

    לינקים מהירים