מלונות ואטרקציות מומלצות ברומא

שתף:

תוכן עניינים

רומא תמיד הייתה יעד פופולרי עבור תיירים מרחבי העולם. לא קשה להבין מדוע: העיר מפוצצת בהיסטוריה, תרבות, אמנות ואוכל טעים. למי שמעולם לא היה ברומא, זה יכול להיות די מכריע להחליט היכן להתחיל לחקור את המספר האינסופי של אטרקציות ואתרים שיש לעיר להציע. בפוסט זה בבלוג נספק לכם היכרות עם רומא כיעד החופשה האולטימטיבי, נציע מלונות מומלצים ברומא, אטרקציות מובילות, אטרקציות פחות מוכרות אך מומלצות, איך לשלב את האטרקציות עם השהות במלון ואילו סיורים מודרכים יש ברומא, כולל איך להגיע לסיור בבוטיק בעברית.

מלונות מומלצים ברומא

האוצרות הארכיטקטוניים והאמנותיים של רומא הופכים אותה ליעד המושלם עבור חובבי היסטוריה. העיר מתהדרת בחורבות רומיות עתיקות, כמו הקולוסיאום, הפורום הרומי והפנתיאון.

 

מוזיאוני הוותיקן, הקפלה הסיסטינית ובזיליקת פטרוס הקדוש הם גם מקומות חובה לכל מבקר ברומא. למי שרוצה לצלול עמוק יותר אל עברה של העיר ולקבל הבנה רחבה יותר של ההיסטוריה של רומא, אנו ממליצים לבקר במוזיאונים הקפיטוליניים, במוזיאון הרומי הלאומי, או בפאלאצו מאסימו אל טרמה.

אטרקציות מובילות

בכל הנוגע למלונות ברומא, יש לנו שלוש המלצות המבוססות על חוויות אישיות ומשוב חיובי מלקוחות. Hotel Fortyseven הוא מלון אלגנטי בדרגת ארבעה כוכבים הממוקם בלב רומא, במרחק קצר מהקולוסיאום והפורום.

 

אפשרות מצוינת נוספת היא The Inn At The Roman Forum, שנמצא ממש בפורום ומספק אווירה רומית אותנטית. ולמי שרוצה להתפנק על שהות במלון יוקרתית ומסוגננת, מלון Portrait Roma הוא חובה מובהקת, הממוקם רק כמה צעדים מהמדרגות הספרדיות.

אטרקציות פחות ידועות אך מומלצות

בנוסף להיסטוריה ולאמנות, רומא היא גן עדן לאוכלי אוכל. העיר מפורסמת במנות איטלקיות קלאסיות כמו פסטה, פיצה וג'לאטו. אנו מציעים לבקר בטרסטוורה, שם תוכלו למצוא כמה מהמסעדות הטובות ביותר ברומא. הרובע מלא ברחובות מפותלים וצרים שלאורכם טברנות ובתי קפה נעימים. בטרסטוורה, הבחירות האהובות עלינו הן Osteria della Pagliazza, Antica Pesa ו- Da Enzo al 29.

אילו סיורים מודרכים יש ברומא?

כשזה מגיע לסיורים מודרכים ברומא, לא חסרות אפשרויות למי שרוצה מבט מעמיק יותר על ההיסטוריה, האמנות והתרבות של רומא. לדוגמה, הסיור המודרך במוזיאון הוותיקן מספק תובנה ייחודית על ההיסטוריה של הוותיקן, בעוד סיור ההליכה באוכל של רומא לוקח אותך להרפתקה קולינרית דרך השכונות התוססות ביותר של העיר. ישנה אפשרות סיור בותיקן בעברית.

 

האטרקציות המפורסמות ברומא בהחלט שוות ביקור, אבל יש גם כמה יעדים פחות מוכרים שבהחלט כדאי לחקור. הפנינה הנסתרת, גלריית דוריה פמפילי היא גלריית אמנות מרשימה הממוקמת בשטח ביתה ההיסטורי של משפחת אצולה לשעבר. למי שרוצה לחוות חיים רומיים אותנטיים, שכונת מונטי מלאה בחנויות מקומיות, בתי קפה וברים.

 

לסיכום, רומא היא באמת יעד הנופש האולטימטיבי להיסטוריה, אמנות, תרבות ואוכל טעים. עם מגוון כזה של אטרקציות ומלונות לבחירה, רומא מתאימה לכל סגנון נסיעה. אל תעזוב את העיר מבלי לנסות את הפיצה, הפסטה והג'לאטו ותחקור את פניני החן הנסתרות והיעדים הפחות מוכרים לצד האטרקציות המפורסמות. לבסוף, הזמינו סיור מודרך כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר של ההיסטוריה הייחודית של העיר ולחקור את האתרים ההיסטוריים והתרבותיים שהופכים את רומא למיוחדת כל כך.

רוצים להיות מעודכנים בדילים חמים ?

הירשמו עכשיו ותיהיו מעודכנים בדילים הכי חמים ברשת.

    פוסטים בנושא טיולים ניתן למצוא כאן

    לינקים מהירים