תכנון טיול וטיסה לאיים הקנריים בספרד

שתף:

תוכן עניינים

תכנון טיול וטיסה לאיים הקנריים יכול להיות חוויה מלהיבה, לאור הנופים עוצרי הנשימה של הארכיפלג, החי והצומח המגוונים, ההיסטוריה העשירה והתרבות הכובשת. מאמר זה ידריך אותך בהיבטים החיוניים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון הביקור שלך, כולל הזמן הטוב ביותר לביקור, אטרקציות שחובה לראות, היכן להישאר, ומנהגים ונימוס מקומיים.

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר באיים הקנריים?

האיים הקנריים הם יעד פופולרי בכל ימות השנה בשל האקלים המתון ומזג האוויר הנעים שלהם. עם זאת, הזמן הטוב ביותר לבקר בו יהיה תלוי בסופו של דבר בהעדפות שלך ובמה שאתה רוצה לחוות במהלך הטיול שלך. האיים נהנים מאקלים סובטרופי, עם טמפרטורות חמות ומעט גשם לאורך כל השנה.

אם אתם מחפשים מזג אוויר חמים על החוף ורוצים לנצל את המים הצלולים לשחייה או לספורט ימי, חודשי הקיץ של יוני עד ספטמבר הם אידיאליים. במהלך תקופה זו, הטמפרטורות יכולות להגיע לשיאים של כ-30 מעלות צלזיוס (86 מעלות פרנהייט), וטמפרטורת הים מושלמת לטבילה מרעננת. עם זאת, כדאי לשים לב שזוהי גם עונת התיירות בשיא, אז צפו להמון גדול יותר ולמחירים גבוהים יותר.

לטיול רגוע וידידותי יותר לתקציב, שקול לבקר בעונות הכתף של האביב (אפריל עד מאי) והסתיו (אוקטובר עד נובמבר). חודשים אלו מציעים טמפרטורות נעימות הנעות בין 20-25 מעלות צלזיוס (68-77 מעלות צלזיוס), מה שהופך אותו לנוח עבור פעילויות חוצות כגון טיולים רגליים וחקר היופי הטבעי של האיים. בנוסף, יהיה לך סיכוי טוב יותר למצוא מקומות לינה במחירים סבירים ולחוות אווירה שקטה יותר.

אם אתם מעוניינים בצפייה בלווייתנים או רוצים לחזות בנדידה המרהיבה של ציפורים, חודשי החורף מדצמבר עד פברואר מושלמים. במהלך תקופה זו, האיים הופכים למקלט לחובבי טבע, כאשר מינים שונים של לווייתנים ודולפינים עוברים במים שמסביב. הטמפרטורות במהלך החורף מתונות, נעות בין 15-20 מעלות צלזיוס (59-68 מעלות צלזיוס), מה שהופך אותו לזמן נעים לחקור את האתרים התרבותיים וההיסטוריים של האיים.

אטרקציות שחובה לראות: מה אסור לפספס?

1. 'חקור את פלאי הטבע:
הפארק הלאומי טיידה והפארק הלאומי טימנפיה'

האיים הקנריים ידועים בנופי הטבע המדהימים שלהם, ושתי אטרקציות שחובה לבקר בהן הן הפארק הלאומי טיידה באי טנריף ספרד והפארק הלאומי טימנפיה בלנזרוטה. הפארק הלאומי טיידה הוא ביתו של הר טיידה, הפסגה הגבוהה ביותר בספרד ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. צאו ברכבל אל הפסגה עבור נופים עוצרי נשימה של הנופים הוולקניים שמסביב. הפארק הלאומי טימנפיה, לעומת זאת, מציע חוויה ייחודית עם נופיו דמויי הירח שנוצרו מהתפרצויות געשיות. צא לסיור מודרך כדי לחזות בפעילות גיאותרמית מקרוב ולהתפעל מהשטח העקר אך היפהפה.

2. 'גלה את הבירה התוססת:
לאס פלמאס דה גראן קנריה'
עיר הבירה של האיים הקנריים, לאס פלמאס דה גראן קנריה, היא עיר תוססת וקוסמופוליטית שאסור לפספס. חקור את הרובע ההיסטורי של וגואטה, שבו אתה יכול לשוטט ברחובות צרים שלאורכם מבנים בסגנון קולוניאלי ולבקר בקתדרלה המרשימה של סנטה אנה. הירגעו על חוף לאס קנטראס היפהפה, הידוע בחול הזהוב ובמי הטורקיז הצלולים שלו. אל תשכחו לבקר באודיטוריום אלפרדו קראוס, יצירת מופת ארכיטקטונית מודרנית המארחת אירועי תרבות שונים במהלך השנה.

3. 'להירגע בכפרים הציוריים:
גראצ'יקו ומסקה'

לטעימה מהקסם הקנרי המסורתי, הקפידו לבקר בכפרים הציוריים של גראצ'יקו בטנריף ומסקה בלה גומרה. Garachico היא עיירת חוף מקסימה עם רחובות מרוצפים ומבנים צבעוניים. חקור את המרכז ההיסטורי שלה ובקר בבריכות הטבעיות שנוצרו מהתפרצויות געשיות. מסקה, השוכנת בעמק נידח, מציעה נופים מדהימים של צוקים דרמטיים וירק שופע. צאו לטיול דרך ערוץ מסקה להרפתקה בלתי נשכחת.

היכן להישאר? פתיחת אפשרויות הלינה הטובות ביותר

כאשר מתכננים טיול לאיים הקנריים, בחירת הלינה הנכונה היא חיונית לשהייה נוחה ומהנה. עם מגוון רחב של אפשרויות זמינות, הנה כמה מאפשרויות האירוח הטובות ביותר שיש לקחת בחשבון:

1. 'אתרי נופש ובתי מלון יוקרתיים':
לאלו המחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, האיים הקנריים מציעים שפע של אתרי נופש ומלונות יוקרתיים. מפעלים אלה מתהדרים בשירותים ברמה עולמית כגון חדרים מרווחים, נופים מדהימים, בריכות שחייה מרובות, מתקני ספא ואפשרויות סעודה מעולות. בין אם אתם מעדיפים אתר נופש על חוף הים בטנריף או מלון בצד הצוק בגראן קנריה, תוכלו לצפות לשירות ללא דופי ולשהייה בלתי נשכחת באמת.

2. 'מלונות בוטיק מקסימים':
אם אתם מחפשים חוויה אינטימית וייחודית יותר, שקול ללון באחד ממלונות הבוטיק המקסימים הרבים הפזורים ברחבי האיים. מפעלים קטנים יותר אלה, לרוב בניהול משפחתי, מציעים שירות אישי ואווירה נעימה. מלונות בוטיק רבים ממוקמים במבנים היסטוריים, ומוסיפים לקסם ולאופי של שהייתכם. מבתים קנריים מסורתיים עם חצרות ועד עיצובים מודרניים מסוגננים, מלונות אלו מציעים חוויה ייחודית ואותנטית למטיילים בעלי אבחנה.

3. 'דירות ווילות בשירות עצמי':
למי שמעדיף שהות עצמאית וגמישה יותר, דירות ווילות בשירות עצמי הן בחירה פופולרית. יחידות אירוח אלו מספקות את הנוחות של בית הרחק מהבית, עם מטבחים מאובזרים, אזורי מגורים ושירותים פרטיים. מדירות על חוף הים עם נוף מדהים לים ועד וילות מבודדות השוכנות באזור הכפרי, יש שפע של אפשרויות שיתאימו לתקציבים והעדפות שונות. יחידות אירוח בשירות עצמי הן אידיאליות במיוחד עבור משפחות או קבוצות גדולות יותר המחפשות מרחב ופרטיות.

הבנת המנהגים והנימוס המקומיים: מתי ברומא, עשה כמו הרומאים?

כמו בכל יעד טיול, חשוב להכיר את המנהגים והנימוס המקומיים בעת ביקור באיים הקנריים. בעוד שהאיים ידועים באווירה הנינוחה והידידותית שלהם, יש כמה נורמות תרבותיות שכדאי לזכור במהלך שהותכם.

בראש ובראשונה, נהוג לברך אנשים ב"הולה" או "בואנוס דיאס" ידידותיים בכניסה לחנויות, מסעדות או כל מסגרת חברתית. המחווה הפשוטה הזו מראה כבוד וידידות, והמקומיים יעריכו את המאמץ שלך לעסוק איתם בשפתם.

כאשר אוכלים בחוץ, מקובל לחכות שהמארח או המלצר יציינו היכן לשבת. זה נחשב מנומס להשאיר את הידיים גלויות על השולחן בזמן האכילה, במקום להניח אותן על הברכיים. בנוסף, נהוג לסיים את הארוחה באמירת "¡Buen provecho!" לאחל לאחרים ארוחה טובה.

מבחינת קוד הלבוש, באיים הקנריים יש אווירה נינוחה ונינוחה. עם זאת, בעת ביקור באתרי דת או השתתפות באירועים רשמיים יותר, רצוי להתלבש בצניעות ובכבוד, תוך כיסוי כתפיים וברכיים.

מתן טיפ הוא גם נוהג נפוץ באיים הקנריים. בעוד שדמי שירות עשויים לפעמים להיכלל בחשבון, השארת טיפ קטן של כ-10% מוערך עבור שירות טוב. נהוג להשאיר את התשר במזומן ישירות על השולחן.

לבסוף, חשוב לכבד את הסביבה המקומית ואת היופי הטבעי של האיים. הימנע מלכלוך ופעל לפי כל הכללים והתקנות המיועדים בעת ביקור בפארקים טבעיים או בחופים. האיים הקנריים מתגאים בנופים הבתוליים שלהם, וחשוב להשאיר אותם כפי שמצאתם אותם.

טיול לאיים הקנריים הוא מסע אל ארץ של יופי וגיוון יוצאי דופן. עם תכנון קפדני ורוח של הרפתקאות, תוכלו לחוות חוויה בלתי נשכחת לחקור את הארכיפלג הספרדי הזה. זה לא רק חג; זו הזדמנות לטבול את עצמך בתרבות ייחודית, ליהנות מנופי טבע מדהימים וליצור זיכרונות מתמשכים.

רוצים להיות מעודכנים בדילים חמים ?

הירשמו עכשיו ותיהיו מעודכנים בדילים הכי חמים ברשת.

    פוסטים בנושא טיולים ניתן למצוא כאן

    לינקים מהירים